POLECANE PRODUKTY DO DORADZTWA ZAWODOWEGO

Kategoria: DIAGNOZA - TESTY DLA SP

Multimedialny Kwestionariusz Preferencji Zawodowych

To pomoc w formie programu komputerowego służąca do badania preferencji ucznia związanych z wyborem zawodu poprzez określenie:

zdolności umysłowych

kompetencji społecznych

cech temperamentu

przeciwwskazań zdrowotnych.

MKPZ pomaga przy wyborze kierunku kształcenia oraz wyborze zawodu.

Przeznaczony jest dla osób od 12 r.ż. (dla uczniów kl. 7-8 SP i uczniów szkół ponadpodstawowych).

Read More

Test wstępnych zainteresowań branżowych

Poza testami z serii Test Kariery dostępny jest także Test wstępnych zainteresowań branżowych przeznaczony dla dzieci i młodzieży w wieku 6-12 oraz 13-16 lat, pozwalający poznać wstępne zainteresowania w kierunku 11 branż zawodowych i pomagający trafniej wybrać dalszy profil kształcenia (nie tylko do szkół technicznych, ale także profil LO).

Test bada zainteresowania w kierunku branż: biuro, budownictwo, nauka, ochrona, przyroda, sport, sztuka, teleinformatyka, transport, usługi, zdrowie.

Test ten zawarty jest w programie “Ryś w gąszczu zawodów” (kompleksowym programie dla szkół podstawowych – dla kl. 0-8, który pomaga realizować system doradztwa zawodowego w całej szkole podstawowej) i jeśli zakupują Państwo Rysia, to nie ma potrzeby zakupu tego testu oddzielnie.

Read More

Gra Coachingowa Podróż Bohatera

Podróż Bohatera® to kompleksowy pakiet narzędzi, zebranych w przemyślaną koncepcję gry planszowej, służącej do grupowej lub indywidualnej pracy rozwojowej w dowolnie wybranym obszarze życia i pracy.
Jej głównym założeniem jest wsparcie graczy w wyznaczaniu i osiąganiu istotnych dla nich celów/ przechodzeniu transformacji/ zmiany. Ideą gry jest też wzmocnienie w graczu poczucia mocy, sprawczości oraz motywacji do działania.

Gra Coachingowa Podróż Bohatera®

„Podróż Bohatera” to kompleksowy pakiet narzędzi, zebranych w przemyślaną koncepcję gry planszowej, służącej do grupowej lub indywidualnej pracy rozwojowej w dowolnie wybranym obszarze życia i pracy.

Jej głównym założeniem jest wsparcie graczy w wyznaczaniu i osiąganiu istotnych dla nich celów/ przechodzeniu transformacji/ zmiany. Ideą gry jest też wzmocnienie w graczu  poczucia mocy, sprawczości oraz  motywacji do działania.

Koncepcja gry, inspirowana jest monomitem Josepha Cambpella- mityczną wyprawą bohatera, archetypu od tysięcy lat obecnego i silnie zakorzenionego w naszej kulturze.

Wyprawę mitycznego herosa w grze wykorzystano jako metaforę każdej podróży człowieka do wyznaczonego celu. Jako podróży przez własne życie z typowymi i powtarzalnymi etapami tej wyprawy jak : usłyszenie i podjęcie wyzwania, przekroczenie progu, samopoznanie, pokonywanie przeciwności/wewnętrznych demonów, osiąganie celu i transformacja.

Wydawca: Heros Navigares

Read More

Szkolenie online: “Certyfikowany Trener Gry Podróż Bohatera®” + gra planszowa

Szkolenie przygotowuje do profesjonalnej pracy trenerskiej i coachingowej z narzędziem Heros Navigares – Podróż Bohatera®

 

Certyfikacja zawiera pakiet: szkolenie + gra

 

W Polsce jest już ponad 270 certyfikowanych trenerów Heros Navigares® – Podróż Bohatera®

To szkolenie zbiera znakomite recenzje! Nasi uczestnicy kończą to je z głową pełną pomysłów i nierzadko z gotowymi pomysłami na warsztat/szkolenie dla swoich klientów. A samo szkolenie oceniają jako potężny pakiet wiedzy coachingowej i psychologicznej!

Wydawca: Heros Navigares

Read More