Potrzebujesz pomocy?

FAQs

Sprawdź istotne informacje na temat realizacji zamówień.
Jeżeli nie znajdziesz tu odpowiedzi, skontaktuj się z nami.

Aby zamówić produkty skorzystaj z funkcjonalności sklepu.
Po dodaniu produktów do koszyka kliknij “Przejdź do płatności” i uzupełnij dane zamawiającego, nabywcy/ odbiorcy oraz dane do wysyłki.
Po zatwierdzeniu danych otrzymasz podsumowanie zamówienia wraz z danymi do płatności.

Oferta rozwiązań Progra skierowana jest do szkół, Doradców Zawodowych, Nauczycieli oraz każdej osoby zainteresowanej tematem. Zamówienia można dokonać prywatnie lub jako instytucja.

Aby otrzymać fakturę do zamówienia w danych zamówienia, po kliknięciu w koszyku “Przejdź do płatności”, wprowadź w danych Nabywcy NIP i pozostałe dane niezbędne do wystawienia faktury.
Instytucje państwowe otrzymują fakturę z 14 dniowym terminem płatności, ale jeżeli dla danego zamówienia będzie wymagana przedpłata, poinformujemy Cię o tym mailowo po dokonaniu zamówienia. Opłata za zamówienie odbywa się poprzez wpłatę na konto bankowe Progra Sp. z o.o.
Dostawy zamówionych produktów realizowane są bezpłatnie, za pośrednictwem Poczty Polskiej i profesjonalnych firm kurierskich.
Każdy licencjonowany produkt, w opisie ma wskazany zakres stanowisk objętych licencją oraz czas jej obowiązywania od momentu zakupu i instalacji.
Materiały elektroniczne udostępniane są po dokonaniu zamówienia poprzez indywidualny link.
Szkolenia e-learningowe realizowane są w dowolnym, dogodnym dla uczestnika czasie (po zakupie otrzymujesz indywidualne konto, aktywne przez miesiąc, lub ustalony czas). Uczestnik szkoli się we własnym tempie. Szkolenie odbywa się na platformie on-line – uczestnik loguje się indywidualnym kontem. Każde szkolenie kończy się krótkim testem, a po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia.